Меня зовут Самира. Я иностранная студентка.
Недавно я приехала в Украину из Ирана, поэтому я
ещё плохо говорю по-русски. Но я много занимаюсь
каждый день, поэтому скоро я буду говорить порусски очень быстро, красиво и правильно. Но
когда мои русские друзья разговаривают, то я
ничего не понимаю, потому что они говорят очень быстро. И я
всегда говорю им: “Пожалуйста, говорите медленно!”
Я очень люблю спрашивать. Например, новая фраза:
“Сколько вам (или тебе) лет?”
Я спрашиваю друзей:
 Салим, сколько тебе лет?
 Мне восемнадцать лет. А тебе сколько?
 А мне двадцать лет. Ты младше, а я старше.
 Ольга, сколько тебе лет?
 Мне двадцать два года. Я старше, а ты младше.
 Сергей, сколько тебе лет?
 Мне двадцать четыре года. Я старше, а ты младше.
 Хасан, сколько вам лет?
 Мне тридцать один год.
Я показываю фото. Тут мои братья и сёстры, родители,
бабушка и дедушка. Сергей меня спрашивает:
 Сколько лет бабушке и дедушке?
 Бабушке шестьдесят лет, а дедушке – семьдесят один год.
 А сколько лет маме и папе?
 Маме сорок три года, а папе сорок семь лет.
27
 Сколько лет твоей сестре?
 Моей сестре десять лет.
 А сколько лет брату?
 Брату три года.

Հայերեն թարգմանությունը

Իմ անունը Սամիրա է։ Ես միջազգային ուսանող եմ:
Վերջերս Իրանից եկա Ուկրաինա, ուստի ես
Ես դեռ լավ չեմ խոսում ռուսերեն: Բայց ես շատ բան եմ անում
ամեն օր, ուրեմն շուտով ռուսերեն կխոսեմ շատ արագ, գեղեցիկ և ճիշտ։ Բայց
երբ ռուս ընկերներս խոսում են, այն ժամանակ ես
Ես ոչինչ չեմ հասկանում, քանի որ շատ արագ են խոսում։ Եւ ես
Ես միշտ ասում եմ նրանց. «Խնդրում եմ դանդաղ խոսեք»:
Ես շատ եմ սիրում հարցնել. Օրինակ՝ նոր արտահայտություն.
«Քանի՞ տարեկան ես (կամ դու)»։
Ընկերներին հարցնում եմ.
 Սալիմ, քանի տարեկան ես:
 Ես տասնութ տարեկան եմ։ Քանի տարեկան ես?
 Իսկ ես քսան տարեկան եմ։ Դուք ավելի երիտասարդ եք, իսկ ես՝ մեծ։
 Օլգա, քանի տարեկան ես:
 Ես քսաներկու տարեկան եմ։ Ես մեծ եմ, իսկ դու ավելի երիտասարդ։
 Սերգեյ, քանի՞ տարեկան ես։
 Ես քսանչորս տարեկան եմ։ Ես մեծ եմ, իսկ դու ավելի երիտասարդ։
 Հասան, քանի՞ տարեկան ես։
 Ես երեսունմեկ տարեկան եմ։
Լուսանկար եմ ցույց տալիս։ Ահա իմ եղբայրներն ու քույրերը, ծնողները,
տատիկ և պապիկ. Սերգեյն ինձ հարցնում է.
 Քանի տարեկան են տատիկն ու պապիկը:
 Տատիկը վաթսուն տարեկան է, պապիկը՝ յոթանասունմեկ տարեկան։
 Քանի տարեկան են մայրիկն ու հայրիկը:
 Մայրիկը քառասուներեք տարեկան է, իսկ հայրիկը քառասունյոթ տարեկան է:
27
 Քանի՞ տարեկան է քույրդ։
 Քույրս տասը տարեկան է։
 Ձեր եղբայրը քանի՞ տարեկան է։
 Եղբայրը երեք տարեկան է։