День рождения
Сегодня очень хороший день,
потому что сегодня – День рождения
Ванессы. Вечером собираются её
друзья, чтобы поздравить Ванессу с
Днём рождения.
Меня зовут Девид. Я друг
Ванессы. Она пригласила меня на день
рождения тоже.
Я хочу купить ей хороший
подарок, поздравительную открытку и
красивые цветы. Я очень хочу, чтобы
мой подарок ей понравился. Я иду в универмаг “Киев”, чтобы там
выбрать подарок для Ванессы.
Я иду на третий этаж, где находится отдел “Подарки”.
 Добрый день! – говорю я продавцу.
 Добрый день! – отвечает он мне.
 Пожалуйста, помогите мне выбрать подарок.
 С удовольствием. Для кого подарок?
 Для девушки.
 Сколько девушке лет?
 Восемнадцать.
38
 Хорошо! Посмотрите, пожалуйста, этот сувенир.
Я смотрю на сувенир, который предложил продавец. Это
маленький настоящий фонтанчик. “Очень красивая вещь”, –
думаю я и говорю продавцу:
Очень хорошо! Я думаю, что ей это понравится. Сколько стоит
фонтанчик?
 Сто пятнадцать гривен.
Я достаю из кармана кошелёк, беру сто пятнадцать гривен и
отдаю их продавцу.
 Возьмите, пожалуйста!
 Спасибо вам за покупку! Возьмите чек! – отвечает мне
продавец.
Он упаковывает подарок в красивую цветную бумагу и
отдаёт мне.
Дальше я иду в отдел “Книги”. Здесь можно купить
поздравительные открытки. Помощь продавца мне сейчас не
нужна. Я выбираю открытку сам.
Теперь я иду в отдел “Цветы”. Здесь я выбираю большие
красные розы.
Дома на открытке я пишу
поздравление:
“Дорогая Ванесса! Поздравляю тебя с
Днём рождения! Желаю тебе счастья,
радости, успеха. С любовью твой друг
Девид.”
Я готов. Скоро шесть часов и можно
идти в комнату, где живёт Ванесса.
Я думаю, что сегодня будет прекрасный вечер.

Հայերեն թարգմանությունը

Ծննդյան օր
Այսօր շատ լավ օր է,
քանի որ այսօր իմ ծննդյան օրն է
Վանեսա. Երեկոյան հավաքվում են
ընկերները շնորհավորելու Վանեսային
Ծնունդդ շնորհավոր.
Իմ անունը Դավիթ է. Ես ընկեր եմ
Վանեսա. Նա ինձ հրավիրեց մեկ օրով
ծնունդը նույնպես։
Ես ուզում եմ նրան լավը գնել
նվեր, շնորհավորական բացիկ և
գեղեցիկ ծաղիկներ. Ես շատ եմ ուզում
Նրան դուր եկավ իմ նվերը: Ես գնում եմ Կիևի հանրախանութ
ընտրիր նվեր Վանեսայի համար.
Գնում եմ երրորդ հարկ, որտեղ գտնվում է «Նվերների» բաժինը։

  • Բարի օր! Ես ասում եմ վաճառողին.
  • Բարի օր! նա ինձ պատասխանում է.
    -Խնդրում եմ, օգնիր ինձ նվեր ընտրել:
  • Հաճույքով. Ո՞ւմ համար է նվերը:
    -Աղջկա համար:
  • Քանի տարեկան է աղջիկը:
    -Տասնութ:
    -Լավ! Խնդրում ենք նայեք այս հուշանվերին:
    Նայում եմ վաճառողի առաջարկած հուշանվերը։ Սա
    փոքրիկ իրական շատրվան: «Շատ գեղեցիկ բան», –
    Ես մտածում և ասում եմ վաճառողին.
  • Շատ լավ! Կարծում եմ՝ նրան դուր կգա։ Որն է գինը
    շատրվան?
  • Հարյուր տասնհինգ գրիվնա:
    Ես գրպանիցս հանում եմ դրամապանակս, վերցնում հարյուր տասնհինգ գրիվնա և
    Ես դրանք տալիս եմ վաճառողին։
    -Վերցրու, խնդրում եմ:
  • Շնորհակալություն ձեր գնման համար: Ստացեք չեկ: – պատասխանում է ինձ
    վաճառող.
    Նա նվերը փաթաթում է գեղեցիկ գունավոր թղթի մեջ և
    տալիս է ինձ.
    Հետո գնում եմ «Գրքեր» բաժինը։ Այստեղ դուք կարող եք գնել
    Շնորհավորական բացիկներ. Օգնիր ինձ վաճառողին հիմա
    անհրաժեշտ է. Ես ինքս եմ ընտրում բացիկը։
    Հիմա գնում եմ «Ծաղիկներ» բաժին։ Այստեղ ես ընտրում եմ մեծ
    Կարմիր վարդեր.
    Տանը բացիկի վրա գրում եմ
    շնորհավորանք.
    «Հարգելի Վանեսա! Շնորհավորում եմ
    Ծնունդդ շնորհավոր! Ես քեզ երջանկություն եմ մաղթում,
    ուրախություն, հաջողություն: Սիրով քո ընկերոջը
    Դավիթ»։
    Ես պատրաստ եմ. Շուտով ժամը վեցը, և դուք կարող եք
    գնացեք այն սենյակը, որտեղ ապրում է Վանեսան:
    Կարծում եմ՝ այս երեկո հիանալի երեկո է լինելու։

Дайте ответы на вопросы.

  1. У кого сегодня День рождения?
  2. Кто будет поздравлять Ванессу с Днём рождения?
  3. Какой подарок хочет купить Девид для Ванессы?
  4. Куда он идёт?
  5. Где находится отдел “Подарки”?
  6. Кто помогает Девиду выбирать подарок для Ванессы?
  7. Что предложил продавец Девиду?
  8. Сколько стоит фонтанчик?
  9. Где Девид покупает поздравительную открытку?
  10. Какие цветы Девид купил Ванессе?
  11. Что он написал в открытке для Ванессы?
  12. Когда у вас День рождения?
  13. Что вы дарите друзьям на день рождения?

Пожелания на праздник
(День рождения)
 С Днём рождения!
 Сердечно поздравляюв вас (тебя) с Днём рождения!
 Разрешите вас поздравить с Днём рождения!
 Прими(-те) мои сердечные поздравления с Днём рождения!
 Поздравляю вас (тебя) от всего сердца!
 Желаю вам (тебе) счастья, успеха, здоровья!
 Желаю тебе огромного счастья!
 Желаю вам (тебе) всего самого хорошего!
 Желаю вам (тебе) хорошо провести время!
 Желаю вам (тебе) весёлого праздника!
 Желаю вам (тебе) удачи во всех ваших делах!
 Разрешите мне пожелать вам …
o успеха,
o творческих успехов,
o личного счастья,
o счастливой жизни,
o долгой счастливой жизни,
o долголетия,
o многих лет жизни,
o крепкого здоровья,
o хорошего здоровья,
o всего самого лучшего.

Տոնական բարեմաղթանքներ
(Ծննդյան օր)

  • Ծնունդդ շնորհավոր!
  • Սրտանց շնորհավորում եմ ձեզ (ձեզ) ծննդյան օրվա առթիվ:
    -Թույլ տվեք շնորհավորել Ձեզ ծննդյան օրվա առթիվ:
    -Խնդրում եմ ընդունեք իմ սրտանց շնորհավորանքները Ձեր ծննդյան օրվա կապակցությամբ:
  • Շնորհավորում եմ ձեզ (ձեզ) իմ սրտի խորքից:
  • Մաղթում եմ ձեզ (ձեզ) երջանկություն, հաջողություն, առողջություն:
  • Մաղթում եմ ձեզ մեծ երջանկություն:
    -Ձեզ (ձեզ) ամենալավն եմ մաղթում:
  • Մաղթում եմ ձեզ (քեզ) լավ ժամանակ անցկացնել:
  • Մաղթում եմ ձեզ (ձեզ) ուրախ տոն:
  • Մաղթում եմ ձեզ (ձեզ) հաջողություն ձեր բոլոր գործերում:
    -Թույլ տուր մաղթել քեզ…
    հաջողության մասին,
    o ստեղծագործական հաջողություն,
    o անձնական երջանկություն,
    o երջանիկ կյանք,
    o երկար երջանիկ կյանք,
    o երկարակեցություն,
    շատ տարիներ կյանքի,
    o լավ առողջություն,
    o լավ առողջություն,
    o ամենայն բարիք: